ISO 9001 jest międzynarodową normą dotyczącą jakości zarządzania. Określa ona wymagania dla systemu zarządzania jakością, który jest stosowany przez organizację, aby zapewnić, że jej produkty i usługi są zgodne z wymaganiami klientów i regulacjami prawnymi. Certyfikacja ISO 9001 oznacza, że organizacja spełnia wymagania tej normy i jest regularnie sprawdzana przez niezależne jednostki certyfikujące. Wdrożenie i stosowanie ISO 9001 może pomóc organizacji w poprawie jej efektywności i skuteczności, a także zwiększyć jej zaufanie i zadowolenie klientów.
ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM INFORMATYCZNYM
Kompleksowa obsługa IT – Sprawdź korzyści dla Twojej firmy
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą
Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!
+48 608 611 892
Napisz teraz i poznaj szczegóły naszych usług informatycznych!
Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 608 611 892