Wsparcie techniczne i usuwanie awarii

W ramach kompleksowych usług z zakresu outsourcingu IT zapewniamy pełne wsparcie techniczne naszym klientom z Warszawy. Wspieramy Państwa telefonicznie, przez internet lub osobiście – w zależności od złożoności problemu i Twoich potrzeb. Rozwiązujemy kwestie kłopotliwe ze stanowiskami roboczymi, komputerami, urządzeniami peryferyjnymi. Zapewniamy pomoc w obsłudze systemów operacyjnych, oprogramowania i sprzętu.

Dbamy o komfort naszych klientów – nasi specjaliści są w stanie eliminować awarie zdalnie lub na miejscu u klientów, co gwarantuje komfortowe wsparcie w każdej sytuacji. Zapewniamy błyskawiczne podjęcie napraw – nie dłużej niż 24 godziny od zgłoszenia awarii przez klienta. Dzięki temu nie musisz się martwić o przestój prac w firmie. Profesjonalne wsparcie techniczne i usuwanie awarii to rozwiązania, które zapewnią Ci poczucie bezpieczeństwa i spokoju.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji – sprawdź naszą ofertę.

Przewiń do góry