Sprawdź ile kosztuje outsourcing IT.

Masz dość witryn firm informatycznych oferujących outsourcing IT bez cennika? Nie wiesz ile kosztuje usługa IT, której potrzebujesz w swoim przedsiębiorstwie? Obawiasz się, że wynajęcie eksperta IT może być dla Ciebie zbyt drogie? Mamy na to sposób!

Skorzystaj z naszego kalkulatora outsourcingu IT! W niespełna 60 sekund poznasz szacunkowy, przybliżony koszt usługi informatycznej! To pierwszy łatwy krok przed wyborem oferty.

Kalkulator outsourcing to bardzo proste w obsłudze i szalenie użyteczne narzędzie. Zaprojektowaliśmy je, żebyś mógł szybko obliczyć szacunkowy koszt outsourcingu IT.

Jak korzystać z kalkulatora? Dobierz poniższe parametry zgodnie ze swoimi potrzebami i możliwościami. Dane podasz manualnie – przy użyciu suwaków.

Podaj m.in. ile jest komputerów/stanowisk w Twojej firmie, iloma serwerami fizycznymi i wirtualnymi dysponujesz, jaki przestój w pracy jest dla Ciebie dopuszczalny, czy masz system tworzenia kopii bezpieczeństwa. Tyle wystarczy – to podstawowe dane, które ułatwią nam kalkulację kosztów obsługi IT Twojej firmy.

Skorzystałeś z kalkulatora i masz już orientacyjny koszt usługi IT?

Pamiętaj, że masz przed sobą przybliżone wyliczenie – zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem. Ustalimy szczegółowy zakres współpracy oraz terminy, które będą Ci odpowiadały. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail lub poprosić o szczegółową wycenę przy pomocy formularza kontaktowego poniżej.

Pamiętaj – konsultacja Twojej wyceny jest bezpłatna!

Oddzwonimy do Ciebie maksymalnie do końca następnego dnia roboczego!


Kalkulator usług IT

Na podstawie naszego kalkulatora outsourcingu IT w prosty sposób wygenerujesz cenę obsługi IT twojej firmy.

Kalkulator IT pomoże Ci oszacować przybliżony koszt obsługi informatycznej. Samodzielnie wybierasz kluczowe parametry, które wpływają na cenę outsourcingu IT. To liczba komputerów w firmie, liczba serwerów i oddziałów poza siedzibą firmy oraz czas w jakim chcesz uzyskać pomoc. Zobacz, dlaczego właśnie te zmienne są waże przy ustalaniu ceny profesjonalnego wsparcia teleinformatycznego.

Ilość komputerów. To kluczowy parametr, który musisz brać pod uwagę używając kalkulator outsourcing IT. Im więcej stanowisk komputerowych ma firma, tym więcej pracy czeka informatyka. Nie chodzi tylko o liczbę godzin spędzonych przy konfiguracji oprogramowania czy też usuwaniu awarii.

Wraz ze wzrostem liczby komputerów rośnie odpowiedzialność firmy IT. Przy obsłudze przedsiębiorstw z dużą ilością komputerów często stosowany jest model abonamentu miesięcznego w wysokości zależnej od liczby stanowisk i bez limitu czasu pracy informatyka.

Pamiętaj, że w kalkulatorze otrzymasz orientacyjny koszt usługi IT, choć bardzo zbliżony do realnego. Z czego może wynikać różnica? Ze szczegółów, które trudno uwzględnić w kalkulatorze online.

Np. na koszt pracy zewnętrznego eksperta wpływa nie tylko liczba stanowisk komputerowych w przedsiębiorstwie. Bardzo ważny jest również wiek sprzętu IT.

Im starszy komputer, tym większe ryzyko awarii. Wiele firm ma też na swoich urządzeniach stare wersje systemów operacyjnych oraz innych programów. Projekty utrzymaniowe oprogramowania, które nie ma już wsparcia twórców mogą być bardzo kosztowne.

Stare technologie są kamieniem u nogi uniemożliwiającym rozwój firmy. Otrzymasz od nas strategię i plan, a później realizację migracji do nowoczesnych technologii – tutaj koszt też zależy m.in. od liczby komputerów w Twoim przedsiębiorstwie.

liczba komputerów*liczba serwerówcena (w zł)
1-511 175
6-1011 650
11-1512 125
16 – 2012 600
21 – 2523 075
26 – 3023 550
31 – 3524 025
36 – 4024 500
41 – 4534 975
46 – 5035 450
51 – 5535 925
56 – 6036 400
61 – 6546 875
66 – 7047 350
71 – 7547 825
76 – 8048 300
81 – 8558 775
86 – 9059 250
91 – 9559 725
96 – 100510 200
*przy jednym oddziale firmy oraz akceptowalnym przestoju systemów IT 24 godz.

Ilość oddziałów firmy będących pod opieką IT. Kolejny czynnik wpływający na koszt obsługi inforomatycznej. Im więcej oddziałów poza siedzibą firmy, tym wyższa cena eksperta IT.

Część obsługi IT otrzymasz zdalnie, np. w ramach helpdesk. Jednak nie wszystko można zrobić zdalnie. Wykonanie audytu IT, szkolenie pracowników, instalacja nowego komputera (drukarki, skanera) lub usunięcie niektórych awarii wymaga osobistej interwencji informatyka.

Koszt obsługi informatycznej oddziałów poza siedzibą firmy nie wynika tylko np. z kosztu dojazdu pod wskazany adres. Oddziały firmy mogą mieć inny zakres funkcjonowania niż centrala. Np. innego wsparcia IT wymaga biuro firmy, a innego zakład produkcyjny. To oznacza konieczność m.in. administracji różnymi serwerami, zaangażowania ekspertów wyspecjalizowanych w obsłudze programów IT do zarządzania produkcją czy też nadzoru nad dostawą i wdrożeniem sprzętu/oprogramowanie.

Ostatecznie wybierając profesjonalny outsourcing otrzymujesz gwarancję sprawnego, bezawaryjnego i wydajnie działającego środowiska informatycznego w Twojej firmie – bez względu na liczbę oddziałów.

liczba siedzib*liczba komputerówcena w zł
110
20
30
40
50
1 300
2 250
3 200
4 150
5 100
220
30
40
50
60
2 600
3 550
4 500
5 450
6 400
330
40
50
60
70
3 900
4 850
5 800
6 750
7 700
440
50
60
70
80
5 200
6 150
7 100
8 050
9 000
550
60
70
80
90
6 500
7 450
8 400
9 350
10 300
650
60
70
80
90
100
6 850
7 800
8 750
9 700
10 650
11 600
*przy akceptowalnym przestoju systemów IT 24 godz.

Liczba serwerów. Kalkulując cenę usługi IT weź pod uwagę liczbę serwerów, które fizycznie posiada Twoja firma.

Wsparcie informatyczne oznacza m.in. administrację serwerami, w tym instalację, konfigurację, analizę obciążenia oraz optymalizację wydajności, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitoring działania usług serwera oraz nadzór nad jego zabezpieczeniami. Twoja infrastruktura informatyczna będzie działała stabilnie z zapewnioną ciągłością pracy serwerów.

Im więcej serwerów – fizycznych, w dowolnej lokalizacji – tym większa odpowiedzialność administratora IT. Celem jest niczym niezakłócona praca serwerów. Twoja firma będzie działała płynnie i bezpiecznie dzięki naszym ekspertom nadzorującym środowisko serwerowe 24/7.

Współpracując z doświadczonymi administratorami zyskasz spokojną głowę i wymierne korzyści. Szybko wykryta anomalia lub przewidziane zagrożenie łatwiej wyeliminować, niż zmagać się z usunięciem kosztownej awarii, która wstrzymuje produkcję lub sprzedaż czy też uniemożliwia korzystanie z aplikacji i podważa zaufanie klientów do Ciebie.

Bez względu na liczbę serwerów, po przejęciu przez nas odpowiedzialności uzyskasz pełne wsparcie – dopasowane do potrzeb i możliwości Twojego przedsiębiorstwa.

liczba komputerów*liczba serwerówcena (w zł)
1-511 175
6-1011 650
11-1512 125
16 – 2012 600
21 – 2523 075
26 – 3023 550
31 – 3524 025
36 – 4024 500
41 – 4534 975
46 – 5035 450
51 – 5535 925
56 – 6036 400
61 – 6546 875
66 – 7047 350
71 – 7547 825
76 – 8048 300
81 – 8558 775
86 – 9059 250
91 – 9559 725
96 – 100510 200
*przy jednym oddziale firmy oraz akceptowalnym przestoju systemów IT 24 godz.

Akceptowalny przestój systemów IT. Usunięcia awarii wymaga czasu oraz zaangażowania ekspertów IT. Szybką pomoc oferujemy przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Cena zależy od czasu, w którym zostanie przywrócona pełna sprawność systemu informatycznego (liczonego od zgłoszenia np. w Service Desk).

Incydenty krytyczne – większość użytkowników nie może korzystać z głównych funkcjonalności systemu, naruszona została integralność systemu lub bezpieczeństwo danych – niestety się zdarzają. Na szczęście możesz zyskać szybką i skuteczną pomoc.

Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie krytyczne może wynieść zaledwie 4 godziny – wszystko zależy od Twojego wyboru. Priorytetowe potraktowanie zgłoszenia jest droższe, ale dzięki temu problem zostanie szybciej rozwiązany. Wybierając szybszy czas reakcji wiesz, że to na realizacji Twojego zlecenia (np. dotyczącego przywrócenia działania usługi) skoncentrujemy nasze zasoby.

Co ważne, masz pewność, że otrzymasz pomoc w ustalonym czasie, bo szybkość reakcji na zgłoszenie gwarantujemy umową SLA (Service Level Agreement).

akceptowalny przestój systemów*liczba komputerówcena w zł
24 godz.do 10
11 – 20
21 – 30
31 – 40
41 – 50
51 – 60
61 – 70
71 – 80
81 – 90
91 – 100
1 300
2 250
3 200
4  150
5 100
6 050
7 000
7 950
8 900
9 850
8 godz.do 10
11 – 20
21 – 30
31 – 40
41 – 50
51 – 60
61 – 70
71 – 80
81 – 90
91 – 100
1 550
2 500
3 450
4 400
5 350
6 300
7 250
8 200
9 150
10 100
4 godz.do 10
11 – 20
21 – 30
31 – 40
41 – 50
51 – 60
61 – 70
71 – 80
81 – 90
91 – 100
1 800
2 750
3 700
4 650
5 600
6 550
7 500
8 450
9 400
10 350
*przy jednym oddziale firmy pod opieką IT

Przewiń do góry