Outsourcing IT Warszawa – zmniejsz koszty, zwiększ bezpieczeństwo, unowocześnij firmę

Outsourcing IT

10 najważniejszych korzyści, jakie będziesz miał wybierająć outsourcing IT Warszawa:

  1. Zmniejszysz koszt funkcjonowanie działu IT w przedsiębiorstwie oraz racjonalnie podzielisz pracę między etatowych informatyków i ekspertów z firmy świadczącej usługi informatyczne
  2. Zajmiesz się kompleksowo wyzwaniami – firma IT skompletuje zespół informatyków, którzy zajmą się całym projektem
  3. Zoptymalizujesz procesy biznesowe wewnątrz firmy (skoncentrujesz swoje zasoby na podstawowym celu działalności przedsiębiorstwa)
  4. Obniżysz koszty związane z rekrutacją i zatrudnieniem informatyka na umowę o pracę
  5. Skorzystasz z usług najlepszych ekspertów IT w swojej dziedzinie bez ryzyka nagłej utraty opieki (nie ma problemów z urlopami, chorobami lub nagłym odejściem z pracy)
  6. Uzyskasz dostęp do nowoczesnych narzędzi, technologii i rozwiązań
  7. Optymalnie zabezpieczysz sprzęt, oprogramowanie i dane w swojej firmie
  8. Przeniesiesz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sfery teleinformatycznej na firmę świadczącą usługi IT
  9. Dopasujesz poziom świadczonych usług – np. szybkość reakcji na awarię – do swoich wymagań i możliwości finansowych
  10. Zobaczysz wyniki audytu IT wykonanego na początku współpracy oraz kompleksowy raport dokumentujący działania podjęte przez firmy outsourcingowe.

Wyprzedź konkurencję dzięki użyciu outsourcingu IT w Warszawie. Zewnętrzna obsługa informatyczna Twojej firmy pomoże obniżyć koszty działalności przedsiębiorstwa oraz da okazję do skorzystania z usług pracowników IT, którzy są specjalistami w swojej dziedzinie. Wszystko z korzyścią dla Twojego biznesu!

Outsourcing IT Warszawa– co to jest i na czym polegają takie usługi informatyczne?

Outsourcing co to jest? Jakie są przykłady outsourcingu IT? Na czym polega outsourcing? Co robi pracownik IT z firmy świadczącej outsourcing usług informatycznych w Warszawie lub innych miastach?

Zacznijmy od korzeni. Outsorsing to zlecenie wykonania konkretnych zadań zewnętrznej firmie. W przypadku IT to zlecenie obsługi działań związanych z szeroko pojętym środowiskiem i infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa.

Klient – firma zlecająca, np. Twoja – podpisuje umowę z firmą outsourcingową, która podejmuje się realizacji wybranych zadań. Jakie to zadania? Wiele zależy od rodzaju outsourcingu informatycznego, który wybierzesz.

Jakie są rodzaje outsourcingu IT w Warszawie?

Outsourcing jest coraz bardziej popularnym rozwiązaniem nie tylko w dużych firmach i międzynarodowych korporacjach. Outsourcing może objąć niemal wszystkie procesy związane z działalnością biznesową, od usług administracyjnych i dotyczących sprzątania budynków, przez finansowe i usługi informatyczne.

Jakie są rodzaje outsourcingu IT w Warszawie? Warto sprawdzić opcje leżące na stole i wybrać optymalny rodzaj usług IT. Zebraliśmy formy outsourcingu informatycznego dostępne na rynku, które właściciel firmy lub manager może dostosować do potrzeb przedsiębiorstwa.

outsourcing IT pełnystworzenie zewnętrznego działu z pracownikami IT, który świadczy kompleksowe wsparcie: od analizy potrzeb, przez wybór sprzętu/oprogramowania po wdrożenie rozwiązań informatycznych i administrację systemami IT
outsourcing IT częściowyzlecenie obsługi części usług informatycznych lub hybrydowe połączenie pracy etatowych pracowników IT z oursorsingiem
outsourcing IT na życzenieklient używa wsparcia IT doraźnie, np. do naprawy komputerów, usunięcia awarii serwera, wdrożenia RODO czy też migracji baz danych
outsourcing IT typu onshoring, offshoring (lokalny)/nearshoringobsługa informatyczna wykonywana jest przez firmę z kraju, z którego pochodzi obsługiwany klient/pobliskiego państwa/usługi IT świadczy podmiot z innego kontynentu

Jak w praktyce wygląda outsourcingu IT w Warszawie?

Przyjrzyjmy się kolejnym rodzajom outsourcingu.

Outsourcing IT Warszawa pełny.

To model, który pozwala przenieść całą obsługę IT do zewnętrznego podmiotu.

Firma świadcząca usługi informatyczne zajmuje się m.in. usuwaniem awarii, administrowaniem serwerami, bieżącym monitorowaniem sprzętu IT, zakupami oprogramowania i sprzętu komputerowego czy też dbaniem o bezpieczeństwo IT klienta oraz szkoleniem jego pracowników.

Outsourcing IT Warszawa częściowy.

Przedsiębiorstwo korzysta tylko z wybranych usług informatycznych w ramach outsourcingu IT..
Np. potrzebuje wsparcia związanego z bezpieczeństwem IT lub sprawnym przeprowadzeniem migracji i wdrożeniem systemów informatycznych. Jednym z możliwych modeli jest połączenie pracy informatyka na etacie ze wsparciem ekspertów z firmy outsourcingowej.

Outsourcing IT Warszawa na życzenie.

To forma usług informatycznych preferowana przez przedsiębiorców z ograniczonym budżetem. Ekspert IT wzywany jest w razie potrzeby czyli np. do usunięcia awarii, zainstalowania oprogramowania lub zaprojektowania strony internetowej.

Outsourcing IT Warszawa typu onshoring (lokalny)/offshoring/nearshoring.

Niektóre firmy korzystają z usług IT oferowanych przez pracowników IT spoza własnego kraju.

Plusem mogą być konkurencyjne ceny, a minusem różnice kulturowe i odległość – brak możliwości fizycznego kontaktu z informatykami.

Ten problem najłatwiej rozwiązać korzystając z firmy outsourcingu IT z kraju, w którym działa zamawiający usługę.

Jakie są przykłady outsourcingu IT w Warszawa?

Usługi informatyczne to worek niemal bez dna – nie sposób wyliczyć szczegółowo wszystkich zadań, które mogą stanąć przed pracownikiem IT z firmy outsourcingowej.

Powodem jest gwałtowna cyfryzacja obejmująca wszystkie gałęzie biznesu. Niemal każdego miesiąca powstają nowe rozwiązania informatyczne, które wymagają pomocy ekspertów IT.

Usługa outsourcingowa dla firm z Warszawy (przykłady).

administracja – sieć komputerowa przedsiębiorstwaaudyt i optymalizacja pracy urządzeń, sieci, programów opracowanie i nadzór nad firmowym intranetem zarządzanie usługami IT w chmurze nadzór i ocena stanu/pracy sieci IT oraz urządzeń sieciowych wykonanie projektu oraz instalowanie okablowania projektowanie macierzy RAID monitoring stabilności systemów używanych w firmie zamawiającej  
zapewnienie bezpieczeństwa ITtworzenie kopii zapasowych (backupu danych) instalacja i uaktualnianie programów antywirusowych prowadzenie polityki dotyczącej dostępu pracowników do kont/danych w systemie teleinformatycznym zabezpieczenie systemu przed atakami przywrócenie i ewentualna naprawa danych utraconych lub uszkodzonych po awarii systemu/ataku hakerskim/wirusie komputerowym szyfrowanie danych odzyskiwanie danych
projektowanie i administracja systemami informatycznymiwybór, wdrożenie i konfiguracja systemów CRM (systemów wspomagających pracę poszczególnych działów firmy) oraz rozwiązań ETL (pozyskiwanie danych do baz danych) nadzór obciążeń sieciowych WAN i LAN ustawienie parametrów połączeń między urządzeniami i serwerem VPN
zarządzanie serweramiprojektowanie, tworzenie i administracja nad serwerami/serwerowniami zagwarantowanie ciągłości pracy serwerów wirtualizacja serwerów
przenoszenie (migracja) systemów informatycznychadministracja nad bazami danych (MySql, SQL Server, Oracle, PostgreSQL) przenoszenie, podłączanie i monitoring pracy urządzeń, m.in. serwerów, komputerów i urządzeń peryferyjnych
tworzenie stron wwwhosting, rejestracja domeny, projektowanie i publikacja witryny internetowej prowadzenie marketingu (m.in. w mediach społecznościowych oraz działania z zakresu SEO i SEM)
usuwanie awariiprowadzenie helpdesku, usługa pogotowia IT (przyjmowanie zgłoszeń i możliwie szybkie usunięcie awarii) wprowadzanie rozwiązań, które zmniejszą ryzyko przyszłych awarii sprzętu IT
obsługa stanowisk pracy oraz utrzymanie w należytym stanie sprzętuprzygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników personalizowanie ustawień i dostępów szkolenie z obsługi programów i systemów np. CRM naprawa komputerów, serwerów i urządzeń peryferyjnych
praca analityczna i rozwojowa oraz tworzenie oprogramowania na zamówienieocena jakości infrastruktury i ew. zalecenia dotyczące modernizacji, analiza możliwych rozwiązań IT, które wpłyną na rozwój przedsiębiorstwa (np. zwiększenie produktywności) autorskie aplikacje i programy dostosowane do potrzeb klienta
ochrona danych osobowychwdrażanie RODO i innych przepisów związanych z danymi osobowymi sprawdzanie poprawności funkcjonowania regulaminów RODO
konsultacje techniczne i doradztwozalecenia dotyczące zakupu urządzeń i oprogramowania szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej przygotowanie dokumentacji przetargowej w sferze IT aplikowanie o fundusze UE i inne dotacje dla branży IT organizacja i prowadzenie przetargów pomoc w optymalizacji kosztów funkcjonowania infrastruktury informatycznej firmy

Historia outsourcingu

Korzeni outsourcingu można szukać w latach 20-tych ubiegłego wieku (choć nazwę pierwszy raz użyto w 1979 roku), a świetne ujęcie czym jest outsorsing zawdzięczamy Henry’emu Fordowi.

Słynny przemysłowiec powiedział, że nie ma sensu robić czegoś czego nie potrafi się wykonać wydajniej, taniej i lepiej niż konkurencja. Należy natomiast “zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”.

Outsourcing stał się obecnie wyrafinowanym modelem biznesowym.

Kilkadziesiąt lat temu obejmował przede wszystkim produkcję, obecnie kojarzony jest z usługami, np. usługami IT.

Jakie są zalety outsourcing IT w Warszawie?

Dlaczego tak wiele firm korzysta z outsorsingu usług informatycznych?

Zewnętrzna obsługa informatyczna firmy to przede wszystkim optymalizacja kosztów działalności przedsiębiorstwa oraz szansa na skorzystanie z usług pracowników IT, którzy są specjalistami w swojej dziedzinie.

Przedstawiamy porównanie zalet outsourcingu IT z opcją zatrudnienia na etacie własnego pracownika IT. Korzyści nie ograniczają się tylko do ceny, która w przypadku jednej godziny efektywnej pracy zdecydowanie przemawia na rzecz outsourcingu usług IT.

Dlaczego outsourcing wychodzi lepiej niż etatowy pracownik

 pracownik etatowyekspert z firmy świadczącej outsourcing IT
jakość usługzazwyczaj większość przedsiębiorstw nie ma pieniędzy, żeby inwestować w zatrudnienie najlepszych specjalistów dostępnych na rynkuspecjaliści z dobrych firm IT cały czas powiększają swoje kompetencje, a dostawcy usług IT outsourcing mają doświadczenie zdobyte dzięki współpracy z różnymi klientami i wypracowane procedury oraz metodologię pracy z najbardziej wymagającymi klientami
wszechstronnośćzazwyczaj ograniczona – jeden pracownik nie może być kompetentny we wszystkich dziedzinach, a większości firm nie stać na zatrudnienie kilku wyspecjalizowanych pracownikówdostęp do zespołu IT, którego członkowie specjalizują się w określonych dziedzinach informatyki. Profesjonalna firma oferująca outsourcing IT potrafi skompletować zespół dobrany pod kątem potrzeb zleceniodawcy
specjalizacjawiększość etatowych pracowników IT nie posiada wyspecjalizowanej, regularnie aktualizowanej wiedzyjeżeli działasz w konkretnej niszy, to możesz poszukać outsourcing IT wyspecjalizowany w Twojej branży  
cena5200 zł – 7000 zł (jeden pracownik, brutto, miesięcznie)125 zł – 160 zł (za pierwszą godzinę pracy),
98 zł – 118 zł (za każdą kolejną godzinę)
590 zł – 2350 zł (4-20 godzin) – zespół specjalistów

Jak dobrze wybrać firmę outsourcingową?

Wybierając dostawcę usług IT nie należy kierować się wyłącznie niską ceną – w parze powinna iść jakość usług (w tym szybkość reakcji na zgłoszenie i kompetencje pracowników IT).
Firmy outsourcingowe powinny przedstawić konkretne zakres usług, które otrzymasz płacąc za współpracę.
Często lepiej skorzystać z usługi outsourcingu IT w Warszawie niż w pogoni za niską stawką godzinową ryzykować wynajęcie pracownika z innego miasta czy też odległego kraju (całkowity koszt zaangażowania czyli TCE może być w Polsce bardziej korzystny dla wynajmującego) – nawet różnica w strefach czasowych może mieć krytyczne znaczenia dla prawidłowej obsługi IT przedsiębiorstwa.

Wybierając outsourcing kadr IT zwróć uwagę (zgodnie z zaleceniem firmy konsultingowej 7N) na:

  • lokalizację – czy korzystasz z lokalnego dostawcy usług, np. outsourcing informatyczny w Warszawie, czy zaryzykujesz współpracę z zagraniczną firmą. Warto pamiętać, że firmy IT spoza głównych ośrodków mogą mieć kłopot z rekrutacją informatyków z odpowiednimi kwalifikacjami,
  • wielkość kontraktu – im większy zakres obowiązków, tym średnia stawka będzie niższa. Jak jednak zauważają eksperci, często warto rozważyć skorzystanie z elitarnego (tym samym droższego) zespołu ekspertów zamiast grupy początkujących pracowników IT,
  • przewidziany czas trwania kontraktu – im dłuższy, tym cena za godzinę może być bardziej atrakcyjna

Jakie są ceny outsourcingu IT w Warszawie w 2022?

Cena usług informatycznych zależy od ich zakresu oraz modelu rozliczania. Przedsiębiorstwa korzystające z outsourcingu informatycznego w Warszawie najczęściej wybierają dwa rozwiązania: wykupienie abonamentu lub oursorsing na godziny bez zobowiązań.

Zebraliśmy przykłady jak może wyglądać outsourcing IT w Warszawie i jego cennik w obu wariantach współpracy.

Outsourcing informatyczny Warszawa – ceny 2022

pakiet – abonament outsourcingu IT Warszawacena za miesiączakres usług (w tym m.in. administracja komputerami oraz zarządzanie sieciami IT i doradztwo informatyczne)
3 – 5 godziny602 zł – 876 złprzede wszystkim obsługa IT zdalna i helpdesk
6 – 10 godzin1094 zł – 1597 złobsługa zdalna i interwencje w siedzibie klienta
powyżej 6 godzinod 1709 zł przy większej liczbie komputerów i serwerów obowiązują ceny:
105 zł – 123 zł za komputer,
296 zł – 307 zł za serwer
bez limitu interwencji
Średni koszt abonamentów outsourcingu IT w Warszawie w 2022 r.

Abonament może być również liczony w zależności od liczby komputerów używanych w przedsiębiorstwie. To rozwiązanie dla firm o różnej wielkości, od mikro przedsiębiorstw, przez małe do średnich i dużych.

Outsourcing IT Warszawa – ceny w zależności od ilości komputerów

liczba komputerówcena usługi (abonament miesięczny)
1 – 275 zł – 85 zł
3 – 5234 zł – 276 zł
6 – 10465 zł – 498 zł
11 – 14744 zł – 770 zł
15 – 201440 zł – 1484 zł
21 – 301635 zł – 1670 zł
31 – 402224 zł – 2450 zł
41 – 60 lub więcejod 3115 zł
Średni koszt outsourcingu IT w zależności od ilości komputerów w Polsce w 2022 r.

Opieka IT outsourcing – wersja “bez zobowiązań” – kosztuje od 120 zł – 223 zł za godzinę pracy specjalisty informatyka.
Firma IT otrzymuje zgłoszenie i realizuje je. Czas reakcji na zgłoszenie oraz dojazd we wskazane miejsce jest ustalony w regulaminie współpracy.
Dojazd informatyka poza ustalony przez firmę IT obszar wiąże się zazwyczaj z dodatkową opłatą – 2 zł – 3 zł za 1 km.
Stawka godzinowa może być wyższa wieczorem oraz w niedzielę i święta – plus 15 – 25 proc. do stawki cennikowej.
Możliwe jest również rozliczenie usługi IT z firma outsourcingową według cennika za wykonanie konkretnej pracy.

Outsourcing IT rodzaje usług – ceny 2022

Outsourcing IT dla firmcena 2022cena usługi informatycznej
instalacja systemu wraz konfiguracją, optymalizacją i przenoszeniem danychWindows – 90 zł – 97 zł
Linux – 133 zł – 146 zł
instalacja urządzeń peryferyjnych np. skanerów lub drukarek53 zł – 63 zł za jedną sztukę
konfiguracja routera158 zł – 176 zł
instalacja oraz usuwanie awarii aplikacji biurowych i poczty e-mail73 zł – 84 zł (za 1 h)
instalacja i wdrożenie wszystkich elementów Office 36578 zł – 85 zł (za 1 h)
jedna myszka i jedna klawiatura na 2-5 komputerach (wdrożenie)323 zł – 367 zł
instalacja i monitorowania programów antywirusowych85 zł – 103 zł (za 1 h)
tworzenie serwerowni, monitorowanie, naprawy78 zł – 95 zł (za 1 h)
administrowanie siecią IT93 zł – 114 zł (za 1 h)
konfiguracja sieci VPN, PPTP i inne94 zł – 116 zł (za 1 h)
zarządzanie bezpieczeństwem IT firmy (m.in. szyfrowanie danych, zabezpieczenie serwerów, ochrona sieci przed wyciekiem danych firmowych)205 zł – 245 zł (za 1 h)
konsultacje i doradztwo IT dotyczące wymiany/kupna komputerów, serwerów, oprogramowania204 zł – 234 zł (za 1 h)
projektowanie stron internetowych (gotowy szablon do wyboru na WordPress)870 zł – 2850 zł
administrowanie funkcjonującą stroną www320 zł – 420 zł (rok)
pozycjonowanie stron internetowych114 zł – 133 zł (za 1 h)
Średnie ceny outsourcingu IT w Polsce w 2022 r.

Outsourcing – usługi IT w Warszawie

W ramach outsourcingu IT zapewniamy kompleksową obsługę firm z każdej branży.

U nas znajdziesz ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z najbardziej wymagającymi klientami.

Realizujemy outsourcing informatyczny w Warszawie i innych miastach.

Oferujemy wsparcie IT szyte na miarę – możesz wybrać model współpracy i usługi IT, które pasują do Twoich wymagań i budżetu.

Zadbamy o stan Twoich komputerów i sieci, usuniemy awarie sprzętu i systemów sprzedaży, zaaplikujemy rozwiązania, które zmniejszą ryzyko niepożądanych zdarzeń w przyszłości oraz zapewnimy ciągłość działania firmy.

Zawsze pomagamy w rozmowach naszych klientów z zewnętrznymi dostawcami.

Nasi eksperci monitorują dostęp do sieci internetowej, administrują kontami poczty elektronicznej, a w razie potrzeby interweniują u dostawców usług, np. hostingowych.

Skrupulatnie zbieramy dane o zgłoszeniach i ich realizacji, a klienci mają dostęp do ewidencji naszej pracy.

To gwarantuje przejrzystość – firmy, które korzystają z naszych usług mają jasność za co płacą.

Podpisujemy umowy SLA (Service Level Agreement), które dokładnie określają zakres i poziom naszych usług.

Firmy którym zapewniamy Outsourcing IT?

1. Przychodni i gabinetów lekarskich oraz indywidualnych praktyk lekarskich

  • dostarczamy nowoczesne dostosowane do branży medycznej systemy informatyczne,
  • instalujemy oprogramowanie medyczne dla gabinetów lekarskich, przychodni, szpitali i innych placówek medycznych,
  • doradzamy w sprawie zakupów IT,
  • projektujemy, instalujemy i optymalizujemy pracę sieci komputerowej,
  • wdrażamy rozwiązania informatyczne oraz oprogramowanie dedykowane gabinetom lekarskim,
  • pomagamy w optymalizacji obsługi pacjentów dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań IT,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • świadczymy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną w przychodniach i innych placówkach medycznych – 24/7

2. Hoteli, pensjonatów, zajazdów, ośrodków rekreacyjnych oraz centrów biznesowych

  • dostarczamy programy do obsługi recepcji hotelowej oraz oprogramowanie, które umożliwia kompleksowe zarządzanie wszystkimi usługami oferowanymi w obiekcie (SPA, baseny, korty tenisowe, bar itd.), a także aplikacje ułatwiające klientom korzystanie z usług np. rezerwacji,
  • wdrażamy rozwiązania informatyczne, które umożliwiają maksymalną automatyzację działalności hotelu, pensjonatu, SPA lub innych obiektów rekreacyjnych,
  • nadzorujemy obsługę telewizji hotelowej/monitoringu,
  • pomagamy w obsłudze teleinformatycznej wydarzeń np. konferencji czy zjazdów,
  • administrujemy hotelową siecią WiFi i LAN.
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe,
  • projektujemy dedykowane rozwiązania IT dla branży hotelowej,
  • szkolimy pracowników i menedżerów,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • świadczymy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

3. Restauracji, kawiarni, cukierni, pubów, klubów muzycznych

  • dostarczamy oprogramowanie i aplikacje, które ułatwiają zarządzanie lokalem (m.in. menu, rezerwacjami, ewidencjonowaniem i kontrolowaniem sprzedaży), zamówieniami (m.in. prowadzenie magazynu i kontrola jego stanu), finansami (m.in. współpraca z kasami fiskalnymi i programami do księgowania) oraz kadrą (m.in. monitoring czasu pracy, grafiki pracy),
  • opiekujemy się terminalami POS i monitorami dotykowymi oraz innymi urządzeniami IT wykorzystywanymi w gastronomii,
  • pomagamy początkującym restauratorom w wyborze i wdrożeniu sprzętu oraz oprogramowania,
  • monitorujemy utrzymanie systemów IT oraz serwisowanie oprogramowania wykorzystywanego w restauracjach,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe restauracji, barów i pubów,
  • projektujemy dedykowane rozwiązania IT,
  • szkolimy pracowników i kadrę menedżerską,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych sieci restauracji,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

4. Szkoły, urzędy oraz instytucje państwowe i samorządowe

  • wspieramy urzędników i pracowników w czasie rzeczywistym,
  • gwarantujemy najwyższe standardy dotyczące bezpieczeństwa baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych zgodnie z przepisami obowiązującymi instytucje publiczne,
  • monitorujemy ruch w sieci w urzędach i innych instytucjach publicznych,
  • obsługujemy teleinformatycznie wydarzenia publiczne oraz transmisje np. obrad Rady Miasta,
  • zarządzamy serwerami i infrastrukturą towarzyszącą,
  • administrujemy Biuletynem Informacji Publicznej oraz witryną internetową placówki,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe instytucji publicznych,
  • projektujemy dedykowane rozwiązania IT,
  • prowadzimy szkolenia dla pracowników urzędów,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7.

Warto pamiętać, że firmy IT pracujące dla instytucji państwowych powinny mieć m.in. ukończone szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.

5. Biura rachunkowe i księgowość

  • nadzorujemy poprawne działanie komputerów, serwerów, urządzeń sieciowych i peryferyjnych,
  • pomagamy wybrać oraz wdrożyć oprogramowanie dedykowane księgowym i biurom rachunkowym,
  • wykonujemy montaż oraz konfigurację sieci, serwerów oraz stacji roboczych w biurach rachunkowych,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe oraz dedykowane rozwiązania IT,
  • szkolimy pracowników biur rachunkowych,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

6. Prywatne firmy: mikro, małe, średnie i duże firmy

  • świadczymy pełną obsługę IT dopasowaną do potrzeb i możliwości finansowych klienta – IT outsoursing rozliczany na godziny lub według wybranego abonamentu,
  • zapewniamy administracje IT, serwis IT (m.in. usuwanie awarii, opieka nad sprzętem i oprogramowaniem) oraz helpdesk (m.in. zdalne rozwiązywanie problemów),
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe,
  • projektujemy i wykonujemy dedykowane rozwiązania IT w tym aplikacje mobilne,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

7. Firmy transportowe i spedycyjne

  • pomagamy wybrać i wdrożyć dostępne na rynku systemy do zarządzania działalnością transportowo-spedycyjną i logistyczną,
  • usprawniamy funkcjonowanie przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie rozwiązań automatyzujących procesy (m.in. obsługę zleceń, rozpatrywanie reklamacji, rozliczanie przewoźników, rozliczanie czasu pracy kierowców, podawanie informacji o aktualnym statusie realizacji zlecenia),
  • dopasowując rozwiązania IT ułatwiamy zarządzanie firmą spedycyjną – podczas całego procesu, zaczynając od pytania ofertowego, przez wykonanie zlecenia po jego rozliczenie – oraz poprawiamy jakość pracy jej pracowników,
  • pomagamy wybrać optymalne oprogramowanie dla firm transportowych oraz aplikacje IT dla firm transportowych i logistycznych, które pomogą kontrolować najważniejsze procesy transportowe, w tym poprawność funkcjonowania łańcucha dostaw,
  • podpowiemy jak wybrać odpowiedni system zarządzania transportem w chmurze,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe oraz rozwiązania IT dedykowane firmom transportowym,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

8. Administratorzy wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych,

  • pomagamy wybrać, wdrożyć i zoptymalizować oprogramowanie dla zarządzających nieruchomościami oraz wspólnotami mieszkaniowymi,
  • dobieramy narzędzia IT dopasowane do m.in. wielkości bazy czyli liczby lokali, którymi zarządza klient,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane zarządcom nieruchomości, które ułatwiają m.in. naliczanie czynszu, koordynowanie pracy konserwatorów, nadzór nad mediami i parkingami, obsługę obiegu dokumentów, windykację i zgłoszenia mieszkańców, gospodarkę odpadami,
  • oferujemy obsługę serwerów,
  • na bieżąco udzielamy wsparcia informatycznego dla pracowników spółdzielni mieszkaniowych dotyczące obsługi m.in. programów księgowych,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

9. Korporacje międzynarodowe

  • wykonujemy analizę stanu i funkcjonalności systemu informatycznego wykorzystywanego przez firmę – konsultację IT kończymy raportem z zaleceniami, które pomogą zoptymalizować procesy biznesowe,
  • pomagamy w migracji dużych baz danych,
  • wdrażamy rozwiązania IT, które umożliwiają objęcie jednym systemem spółkę matkę i spółki córki,
  • pomagamy koordynować współpracę teleinformatyczną między centralą firmy, a jej lokalnymi oddziałami,
  • doradzamy w wyborze docelowych rozwiązań IT, np. umieszczenie systemu w chmurze,
  • obsługujemy wdrożenie i późniejsze funkcjonowanie systemów ERP,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe oraz aplikacje mobilne z interfejsem uwzględniającym wymagania zamawiającego oraz preferencje końcowych użytkowników (klientów),
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane specyficznym wymaganiom korporacji (także w różnych wersjach językowych),
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną korporacji – 24/7

10. Firmy handlowe

  • wykonamy audyt IT systemu informatycznego używanego przez przedsiębiorstwo – efektem będzie raport IT oceniający stan systemu oraz zalecenia, które poprawią produktywność firmy,
  • pomagamy automatyzować powtarzalne procesy w firmach handlowych dotyczące całego procesu sprzedaży (od pytania ofertowego przez ofertę, wystawienie faktury, wydanie towaru z magazynu, wysyłkę i ewentualne rozpatrzenie reklamacji),
  • wdrażamy i nadzorujemy funkcjonowanie systemu ERP,
  • pomagamy implementować rozwiązania IT, które poprawią doświadczenie kupujących m.in. ich obsługę posprzedażową,
  • oferujemy consulting IT, który pomoże poprawić konkurencyjność firmy m.in. poprzez wykorzystanie najnowszych technologii i nowatorskich rozwiązań informatycznych,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe oraz aplikacje mobilne,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane firmom handlowym, które m.in. ułatwią optymalizację czasu realizacji zamówień, współpracę z hurtowniami i dostawcami, wprowadzenie rabatów i promocji oraz pomogą w nadzorowaniu pracy poszczególnych działów firmy (m.in. magazynu, sklepu stacjonarnego, sklepu www, przedstawicieli handlowych w terenie),
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą firmy,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

11. Hurtownie

  • analizujemy poziom optymalizacji systemu informatycznego używanego w hurtowni,
  • wprowadzamy rozwiązania informatyczne, które ułatwią m.in. kontrolę nad stanem zatowarowania hurtowni, rabatami, rozliczeniami, terminami dostaw oraz współpracą z odbiorcami detalicznymi,
  • pomagamy wybrać i wdrożyć system ERP, który ułatwi koordynowanie zasobów i procesów w hurtowni (m.in. księgowość, sprzedaż, magazyn, obieg dokumentów, kadry, płace),
  • ułatwiamy prawidłowy dobór oprogramowania, który uwzględnia m.in. kartoteki towarowe i kartoteki kontrahentów, obsługę zamówień, wsparcie logistyczne związane z odbiorem oraz dowozem towarów, sposób prowadzenie gospodarki magazynowej/wielomagazynowej, a także wymagania branżowe konkretnej placówki,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane hurtowniom,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

12. Branża e-commerce,

  • oferujemy kompleksowe wsparcie dla branży e-commerce: analizę rynku, przygotowanie witryny, nadzór nad jej sprawnym funkcjonowaniem, analizę wyników,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe – sklepy www, serwisy internetowe, e-hurtownie, platformy e-usług, aplikacje sprzedażowe,
  • pomagamy implementować gotowe sklepy (systemy pudełkowe) oraz tworzymy witryny e-commerce na zamówienie,
  • integrujemy e-sklepy z największymi platformami sprzedażowymi (Allegro, Amazon, eBay),
  • doradzamy przy wyborze oprogramowania dla małych i dużych firm, które chcą zautomatyzować swoją sprzedaż w internecie i mieć pełną kontrolę nad procesem realizacji zamówienia przez klienta (od złożenia zamówienia do wysyłki towaru),
  • pomożemy w skorzystaniu z cyfrowej transformacji – znajdziemy nowe kanały dotarcia do klienta i przeniesiemy stacjonarny biznes do internetu,
  • zintegrujemy e-sklep z dobrze dobranym systemem zarządzania ERP,
  • analizujemy poziom przyjazności witryn dla użytkowników oraz wprowadzamy rozwiązania zwiększające ich pozytywne doświadczenia (UX – user experience),
  • wykonujemy profesjonalną analizę wyników firmy – pracujemy na danych pozyskanych z narzędzi służących do analizy m.in. ruchu na stronie www,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane przedstawicielom różnych gałęzi branży e-commerce,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad e-sklepami i e-usługami – 24/7

13. Firmy deweloperskie,

  • projektujemy i realizujemy systemy CRM oraz strony internetowe z aktualną ofertą mieszkań i domów,
  • pomagamy wybrać i wdrożyć systemy zarządzania firmą, ofertą (np. interaktywne plany inwestycji przygotowane w oparciu o projekty architektoniczne), placem budowy (m.in. zarządzanie projektami, kontrola budżetu inwestycji oraz wydatków, współpraca z wykonawcami), zgłaszania usterek i wad budowlanych oraz ofertą mieszkaniową,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT, które umożliwiają informatyzację biur technicznych oraz biur sprzedaży,
  • tworzymy wyszukiwarki mieszkań, domów i lokali handlowych,
  • pomagamy w synchronizacji ofert z portalami ogłoszeniowymi z nieruchomościami,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą firm deweloperskich,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

14. Drukarnie

  • projektujemy i realizujemy strony internetowe drukarni i firm poligraficznych,
  • wdrażamy systemy IT dla drukarni, które automatyzują obsługę zleceń i ułatwiają komunikację między firmą, a zamawiającym usługę (m.in. możliwość nanoszenie poprawek i umieszczania uwag przez klienta),
  • pomożemy wybrać nowe oprogramowanie, które zwiększy produktywność firmy poligraficznej i zapewni przewagę konkurencyjną,
  • ułatwiamy cyfryzację drukarni doradzając przy wyborze oprogramowania do maszyn drukarskich i introligatorskich,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane drukarniom np. aplikacje, które pozwolą klientom samodzielnie projektować produkty i zlecać ich druk,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą drukarni,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

15. Firmy produkcyjne,

  • oferujemy usługi informatyczne dla małych, średnich i dużych firm produkcyjnych,
  • pomożemy wybrać system, który automatyzuje i optymalizuje produkcję z uwzględnieniem specyfiki zakładu produkcyjnego – ułatwi realizację, kontrolę i rozliczenie produkcji, pomoże zaplanować produkcję oraz uniknąć kosztownych przestojów w pracy urządzeń i maszyn, ułatwi prawidłowe zarządzanie magazynami,
  • doradzimy w sprawie wyboru oraz wdrożymy system ERP,
  • pomożemy zastąpić nieefektywne, przestarzałe metody zarządzania pracownikami nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi,
  • projektujemy i realizujemy strony www dla firm produkcyjnych,
  • projektujemy i wykonujemy dedykowane rozwiązania IT – dopasowane do wymagań konkretnej firmy i branży,
  • wykonujemy wizyty serwisowe, ocenimy stan oprogramowania urządzeń,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

16. Warsztaty samochodowe, komisy samochodowe

  • wspólnie z właścicielem firmy wybierzemy oprogramowanie, które ułatwi pracę mechaników/sprzedawców, a z drugiej strony zapewni maksymalnie pozytywne wrażenia dla klientów oraz możliwie szybką realizację naprawy,
  • wybór systemów IT dla warsztatów i komisów poprzedzamy dogłębną analizą potrzeb firmy oraz jej planowanego rozwoju,
  • projektujemy i realizujemy nowoczesne strony www z funkcjonalnościami ważnymi dla klientów warsztatów samochodowych,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT dedykowane warsztatom samochodowym oraz komisom samochodowym,
  • pomożemy przygotować e-sklep dla warsztatu umożliwiający sprzedaż np. części zamiennych i akcesoriów samochodowych,
  • zintegrujemy ofertę komisu samochodowego z najpopularniejszymi na rynku serwisami ogłoszeniowymi z autami,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

17. Stacje kontroli pojazdów

  • analizujemy potrzeby firmy i wspólnie z klientem wybieramy oprogramowanie, które odpowiada zapotrzebowaniu stacji kontroli pojazdów,
  • pomagamy podłączyć stację kontroli pojazdów do systemu CEPiK,
  • projektujemy i realizujemy strony internetowe stacji kontroli pojazdów,
  • przygotujemy aplikacje IT, które ułatwią m.in. ewidencję wykonanych badań,
  • projektujemy i wykonujemy rozwiązania IT ściśle dopasowane do wymagań klientów,
  • szkolimy pracowników i kadrę zarządzającą,
  • zapewniamy bezpieczeństwo baz danych oraz innych elementów systemów informatycznych,
  • sprawujemy bieżącą opiekę nad siecią teleinformatyczną – 24/7

Przewiń do góry