Jak usunąć pocztę głosową z Twojego telefonu

Jak usunąć pocztę głosową z Twojego telefonu?

Jak wyłączyć pocztę głosową?

W tej części poradnika dowiesz się jak usunąć pocztę głosową i przekierowania na pocztę głosową z telefonu.

Zauważ, że sposób wyłączenia poczty głosowej różni się w zależności od tego, z którego operatora sieci komórkowej korzystasz.

Kompleksowa obsługa informatyczna firm

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Jak usunąć pocztę głosową Orange?

Istnieje kilka metod jak wyłączyć pocztę głosową w Orange:

  1. Uruchom telefon, wpisz kod 100# i zatwierdź go zieloną słuchawką. Na ekranie telefonu wyświetli się menu, które umożliwia wyłączenie poczty głosowej.
  2. Wpisz kod 11020# i zatwierdź go zieloną słuchawką – ta opcja działa wyłącznie w przypadku abonentów i użytkowników mix.
  3. Wpisz kod **11003*00#** i zatwierdź go zieloną słuchawką – ta opcja działa wyłącznie w przypadku użytkowników telefonów na kartę.
  4. Wybierz numer telefonu *500, by połączyć się z automatycznym biurem obsługi klienta. Wybierz opcję “Modyfikacja usług” i postępuj według instrukcji głosowych.
  5. Wejdź na stronę internetową Orange.pl, zaloguj się na swoje konto użytkownika. Otwórz zakładkę “Pakiety i ustawienia”, a następnie wybierz opcję “Połączenia”, w której znajdują się zagadnienia dotyczące obsługi poczty głosowej.

Jak usunąć pocztę głosową T-Mobile?

T-Mobile oferuje dwie możliwości wyłączenia poczty głosowej:

  1. Uruchom telefon, wpisz kod #002# i zatwierdź go zieloną słuchawką – ta opcja nie działa w przypadku telefonów z domyślnym przekierowaniem na pocztę głosową.
  2. Po upływie trzech miesięcy nie używania poczty głosowej, usługa wyłącza się samoistnie.

Jak usunąć pocztę głosową Plus?

Klienci korzystający z usług firmy Plus mogą wyłączyć swoją pocztę głosową na dwa sposoby:

  1. Uruchom telefon, wpisz kod 12200# i zatwierdź go zieloną słuchawką.
  2. Wejdź na stronę internetową Plus.pl, zaloguj się na swoje konto użytkownika. Otwórz zakładkę “Usługi”, a następnie przejdź do ustawień poczty głosowej.

Jak usunąć pocztę głosową Play?

Play umożliwia usunięcie poczty głosowej na kilka różnych sposobów:

  1. Uruchom telefon, wpisz kod 11156*2# i zatwierdź go zieloną słuchawką – dotyczy usługi Poczta Głosowa Standard.
  2. Wpisz kod 111144*2# i zatwierdź go zieloną słuchawką – dotyczy usługi Poczta Głosowa Lite.
  3. Wpisz kod 1119*2# i zatwierdź go zieloną słuchawką – dotyczy usługi Poczta Głosowa na e-mail.
  4. Wpisz kod 1115*2# i zatwierdź go zieloną słuchawką – dotyczy usługi Poczta Głosowa PRO.
  5. Odwiedź salon stacjonarny Play.
  6. Połącz się z Biurem Obsługi Klienta, korzystając z kodu *500 lub dzwoniąc pod numer telefonu 790 500 500.

Zwiększ zysk firmy optymalizując koszty!

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Jak wyłączyć pocztę głosową w Heyah?

Aby wyłączyć pocztę głosową w Heyah, należy skontaktować się z infolinią Heyah (800-919-919 lub 22-330-03-03) lub wysłać SMS o treści „PW OFF” na numer 800-800-800. Wówczas usługa zostanie wyłączona.

Jak wyłączyć poczty głosowej nju mobile?

Aby wyłączyć pocztę głosową nju mobile, należy wpisać kod 12712*00# w telefonie, wysłać SMS-a o treści „N” pod numer 8023 lub skorzystać z automatycznego biura obsługi pod numerem *620. Możesz też wyłączyć pocztę głosową z poziomu strony internetowej na njumobile.pl/mojekonto.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Premium Mobile?

Aby wyłączyć pocztę głosową w Premium Mobile, należy wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści „WYLACZ” na numer 714. Jeśli poczta głosowa zostanie wyłączona, otrzymasz potwierdzenie w formie SMS-a.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Mobile Vikings? Co należy zrobić?

Aby wyłączyć pocztę głosową w Mobile Vikings, należy wykonać następujące kroki:

1. Zaloguj się na swoje konto Mobile Vikings.

2. Przejdź do ustawień konta.

3. Wybierz opcję „Poczta głosowa”.

4. Wyłącz usługę poczty głosowej.

5. Potwierdź zmiany.

Kolejny sposób to u tego operatora wyłączysz pocztę głosową przy pomocy:

wpisania kodu 12200#
wysłania SMS-a o treści „N” pod numer 8023

Jak wyłączyć pocztę głosową w lajt mobile?

Aby wyłączyć pocztę głosową w Lajt Mobile, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub wysłać SMS o treści „WYL” na numer 730. Alternatywnie można skorzystać z usług serwisowych Lajt Mobile, dostępnych na stronie internetowej.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Plush?

Co należy zrobić? Aby wyłączyć pocztę głosową w Plush, należy zalogować się do swojego konta i przejść do ustawień. Następnie wybierz opcję „Ustawienia połączenia” i wyłącz opcję „Poczta głosowa”. Potwierdź zmiany i poczta głosowa zostanie wyłączona.

Kolejny sposób to pocztę głosową wyłączysz za pomocą:

  • aplikacji mobilnej
  • wpisując kod *122*00#

Kompleksowa obsługa IT – Sprawdź korzyści dla Twojej firmy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Jak wyłączyć pocztę głosową w Mobile Vikings?

Co należy zrobić? Aby wyłączyć pocztę głosową w Lajt Mobile, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub wysłać SMS o treści „WYL” na numer 730. Alternatywnie można skorzystać z usług serwisowych Lajt Mobile, dostępnych na stronie internetowej.

Dlaczego od razu włącza się poczta głosowa?

Może to być związane z ustawieniami domyślnymi w Twoim urządzeniu lub usłudze telefonii komórkowej. Niektóre firmy włączają automatycznie usługę poczty głosowej, aby użytkownicy mogli korzystać z niej bez konieczności ręcznego włączania jej. Jeśli chcesz wyłączyć usługę poczty głosowej, skontaktuj się z operatorem i poproś o wyłączenie tej usługi.

Czy połączenie z pocztą głosową jest płatne?

To zależy od operatora. Niektórzy operatorzy mogą naliczać opłaty za połączenia z pocztą głosową, w zależności od ich oferty. Zalecamy skontaktowanie się z operatorem, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ewentualnych opłat.

Co to za numer 602 951 000?

602 951 000 jest to numer poczty głosowej. Jest on używany przez wiele usług telefonii komórkowej do przyjmowania wiadomości głosowych. Aby skorzystać z poczty głosowej, wystarczy połączyć się z tym numerem.

Usuwanie poczty głosowej – podsumowanie

Poczta głosowa umożliwia dzwoniącemu pozostawienie wiadomości głosowej do odsłuchania.

Narzędzie to może być pomocne dla abonentów, którzy często nie mają możliwości odebrania telefonu, po wysłuchaniu wiadomości mogą oni oddzwonić do ich nadawcy.

Osoby, którym poczta głosowa nie jest przydatna, mają możliwość jej usunięcia.

Powyższy poradnik prezentuje sposoby na to jak usunąć pocztę głosową z telefonu. Każdą sieć komórkową charakteryzują inne metody wyłączania poczty głosowej, dlatego warto znać odpowiedni dla swojej sieci kod. 

Napisz teraz i poznaj szczegóły naszych usług informatycznych!

Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 608 611 892

Dokładnie opisz swój problem. Im więcej szczegółów podasz, tym lepiej będziemy w stanie Ci pomóc!
Czytaj więcej

Administratorem danych osobowych jest Creative Comp Sp.zo.o z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, który informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Creative Comp Sp.zo.o. w celu:

  1. odpowiedzi na zadane pytanie, podjęcia działań w celu realizacji umowy,
  2. przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez Creative Comp Sp.zo.o związanych z zadanym pytaniem,
  3. działania związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, usunięcia a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.