Jakie są rodzaje outsourcingu?

Jakie są rodzaje outsourcingu?

Istnieją dwa główne rodzaje outsourcingu:

  1. Outsourcing operacyjny – polega na przeniesieniu części lub całości działalności operacyjnej na zewnętrznego dostawcę, aby uzyskać oszczędności kosztów i poprawić efektywność.
  2. Outsourcing usług – polega na zleceniu zewnętrznej firmie świadczenia konkretnych usług, takich jak np. usługi księgowe, prawnicze, informatyczne itp.

Inne rodzaje outsourcingu to:

  1. Outsourcing produkcyjny – polega na przeniesieniu produkcji na zewnętrznego dostawcę.
  2. Outsourcing HR – polega na przeniesieniu zadań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na zewnętrznego dostawcę.
  3. Outsourcing kontraktowy – polega na zleceniu zewnętrznej firmie wykonania konkretnego zadania na podstawie kontraktu.
  4. Outsourcing zarządzania – polega na przeniesieniu zadań związanych z zarządzaniem na zewnętrznego dostawcę.

Wybór rodzaju outsourcingu zależy od potrzeb i wymagań danej organizacji.

Outsourcing IT

Kompleksowa obsługa IT – Sprawdź korzyści dla Twojej firmy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Napisz teraz i poznaj szczegóły naszych usług informatycznych!

Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 608 611 892

Dokładnie opisz swój problem. Im więcej szczegółów podasz, tym lepiej będziemy w stanie Ci pomóc!
Czytaj więcej

Administratorem danych osobowych jest Creative Comp Sp.zo.o z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, który informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Creative Comp Sp.zo.o. w celu:

  1. odpowiedzi na zadane pytanie, podjęcia działań w celu realizacji umowy,
  2. przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez Creative Comp Sp.zo.o związanych z zadanym pytaniem,
  3. działania związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, usunięcia a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.