Firmao

Firmao – 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o programie do zarządzania firmą online.

Potrzebujesz jednego programu do zarządzania firmą online? Sprawdź jak skorzystasz na kompleksowym oprogramowaniu dla biznesu od Firmao.

Spis treści

Firmao to polska firma, która przygotowała platformę dla przedsiębiorców ze wszystkimi narzędziami niezbędnymi w zarządzaniu firmą. W Firmao znajdziesz moduły:

  • do obsługi klientów (CRM),
  • do fakturowania,
  • do zarządzania magazynem,
  • do realizacji ofert i zamówień,
  • do planowania, wykonania i weryfikacji projektów/zadań,
  • do serwisu sprzętu i obsługi reklamacji,

Zaleta Firmao? Elastyczność systemu - swobodnie dobierasz moduły, których potrzebujesz do prowadzenia przedsiębiorstwa. Zamiast inwestować w wiele kosztownych i rozproszonych programów, możesz mieć wszystkie funkcje w jednej aplikacji

Kompleksowa obsługa informatyczna firm

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Dzięki oprogramowaniu Firmao m.in.:

  • zautomatyzujesz sprzedaż,
  • zorganizujesz pracę zespołu i zrealizujesz w terminie projekty,
  • będziesz sprawnie zarządzał magazynem i produkcją,
  • zapewnisz odpowiednio wysoki standard relacji handlowych z klientami,
  • zadbasz o sprzęt i maszyny (m.in. planujac ich serwis).

Firmao - 7 rzeczy, które warto wiedzieć o programie do zarządzania firmą online

Wiesz już czym jest Firmao, a co trzeba wiedzieć więcej o ofercie tej platformy? Oto zestaw kluczowych informacji.

  1. Firmao możesz przetestować przez 14 dni za darmo - zorientujesz się czy program rzeczywiście jest wszechstronny i łatwy w obsłudze. Nie musisz podawać danych karty kredytowej. W wersji demonstracyjnej dostępne są wszystkie funkcjonalności.

  1. Po rejestracji na Firmao.pl zyskasz natychmiast dostęp do panelu zarządzania - wybierzesz skórkę programu (jego wygląd), moduły, które Ciebie interesują (CRM, Organizacja pracy, ERP Magazyn, Sprzęt serwis), a także wpisać potrzebne informacje (np. dane Twojej firmy do faktur). W menu m.in. dodasz pracowników, którzy będą używali Firmao, dołączysz pocztę elektroniczną, wystawisz fakturę, stworzysz zadanie czy po prostu przejrzysz kalendarz.

  1. Program składa się z modułów do kompleksowego zarządzania firmą:
    • fakturowania,
    • ERP - do zarządzania produkcją i magazynami,
    • ewidencji czasu pracy oraz narzędzi do realizacji projektu (przydzielanie zadań, kosztorys, nadzór na wykonaniem, diagramy Kanban i Gantt,  rozliczanie projektów,
    • marketingu - m.in. pozyskiwania leadów, kampanii e-mail, cold calling (VOIP), landing pages podłączonych do modułu szans sprzedaży,
    • zarządzania procesami zachodzącymi w firmie: sprzedażą, realizacją zadań i projektów, możliwość definiowania reguł czyli oszczędności czasu dzięki automatyzacji pracy.

  1. Firmao zintegrujesz z ponad 1000 aplikacji przydatnych w życiu firmy i przedsiębiorcy - wśród nich znajdziesz Zapier, Allegro, Przelewy24, Google Analytics, Trello, Asana, Mailchimp.

  1. Aplikacja działa w chmurze. Co to znaczy? Twoje dane (oraz kontrahentów) przechowywane są w nowoczesnej i bezpiecznej serwerowni Amazon Web Services (AWS).

Data Center AWS posiadają, jako jedni z nielicznych na świecie, certyfikat bezpieczeństwa danych ISO 27001. Serwery mają zdublowane dyski twarde i zasilacze, kopia zapasowa na dodatkowych serwerach tworzona jest co 24 godz., a przesyłane dane klientów szyfrowane.

  1. Głównym rozwiązaniem proponowanym przez Firmao jest CRM czyli system do zarządzania relacjami z klientami. To narzędzie, które mogą wykorzystać m.in. małe, średnie i duże firmy, działające w modelu B2B, agencje marketingowe, przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy szkoleniowe czy też sklepy online.

  1. Ważnym elementem platformy jest aplikacja do wystawiania faktur online. Nie trzeba jej instalować, działa online i jest prosta w obsłudze. Możesz wystawić fakturę lub inny dokument księgowy szybko i z wykorzystaniem utworzonych baz danych klientów, towarów i usług.

Zwiększ zysk firmy optymalizując koszty!

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Firmao - cennik

W Firmao znajdziesz trzy plany cenowe (za użytkownika):

  • Standard:- 39 zł - rozliczenie roczne lub 51 zł - rozliczenie miesięczne,
  • Professional: 59 zł - rozliczenie roczne lub 77 zł - rozliczenie miesięczne,
  • Enterprise: 109 zł - rozliczenie roczne lub 142 zł - rozliczenie miesięczne,

W każdy planie dostępny jest:

  • CRM - program do zarządzania relacjami z klientami,
  • Integracja z pocztą e-mail,
  • Faktury Vat, rachunki, paragony.
  • Kalendarz, zadania, projekty,
  • Raporty, wykresy,
  • Oferty, zamówienia.
  • Sieciowy dysk na pliki 2GB na licencję,
  • Aplikacje mobilne Android, iOS,
  • Przypomnienia o terminach,
  • Integracja z Przelewy24,
  • Bezpłatne wsparcie techniczne 8-16 pn-pt (email).

W planie Professional znajduje się dodatkowo m.in. czat, livechat, callback, edytowalne szablony dokumentów księgowych, oferty i umów, dysk na dokumenty o pojemności 10 GB, integracja z telefonią VOIP, JPK VAT, OCR do automatyzacji obsługi faktur.

W najdroższym planie - Enterprise - wśród dodatkowych funkcji jest m.in. obsługa kampanii e-mail i telefonicznych, integracje ze sklepami internetowymi oraz Allegro, systemami księgowymi, bankami, kurierami oraz obieg dokumentów i zadań, ERP czyli program do zarządzania produkcją, a także panel klienta, automatyzacje, wsparcie telefoniczne (godz. 8-16 pn-pt) oraz e-mail (24h/365). Ta wersja dostępna jest w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.

Wypróbuj bez obaw i zobowiązań Firmao - przez 14 dni masz dostęp do aplikacji za darmo.

Oprogramowanie dla firm od Firmao

Spójrz na trzy ważne moduły, które znajdziesz na platformie Firmao: program do fakturowania online oraz programy do obsługi klientów (CRM) i magazynu.

Firmao - program do obsługi klientów (CRM)

Dzięki CRM - Customer Relationship Management - będziesz miał uporządkowane relacje z klientami i partnerami biznesowymi, zachowasz najwyższe standardy współpracy. Program możesz obsługiwać bez instalacji z poziomu przeglądarki www lub aplikacji mobilnej.

System wykorzystasz do m.in. tworzenia baz danych firm, z którymi współpracujesz (dane są przechowywane w chmurze i dostępne w każdej chwili), obsługi sprzedaży (w tym archiwizacja wszystkich informacji związanych z całym procesem), automatyzacji systemów księgowych i magazynowych.

CRM Firmao wyposażony jest w moduły księgowe, które usprawnią szybkie wystawianie faktur oraz księgowanie bieżących wydatków i kosztów. System zintegrowano z pocztą elektroniczną - każdy dokument szybko dostarczysz kontrahentowi.

Kolejny atut CRM Firmao to możliwość dobrania modułów, które są Ci potrzebne, np. do prowadzenia magazynu. Szybka i sprawna wysyłka towarów jest jednym z najważniejszych elementów dobrych relacji handlowych z klientami.

Firmao - prosty program do fakturowania

Jeden z najbardziej niezbędnych i najczęściej stosowanych narzędzi w codziennym funkcjonowaniu firmy. Papierowe faktury odchodzą do lamusa, a większość firm używa teraz programów do dokumentów księgowych online. Cenione są aplikacje proste i intuicyjne i taka właśnie jest propozycja Firmao.

Łatwe wystawianie i wyszukiwanie faktur oraz innych dokumentów księgowych (w tym faktur VAT online), integracja z różnymi programami księgowymi, korzystanie z bazy sprzedawanych produktów i usług - to wszystko znajduje się w aplikacji Firmao.

Kompleksowa obsługa IT – Sprawdź korzyści dla Twojej firmy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą

Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!

+48 608 611 892

Jako użytkownik będziesz mógł m.in.:

  • tworzyć własne szablony faktur, ofert oraz zamówień,
  • dodać indywidualną stawkę VAT,
  • ustawić własną numerację faktur,
  • importować cennik dostawców,
  • wydrukować na dokumencie swoje logo,
  • wystawić fakturę w wybranym języku i walucie,
  • wystawić wezwanie do zapłaty,
  • ustawić automatyczne tworzenie faktur,
  • drukować paragony po konfiguracji drukarki fiskalnej.

Firmao - program do obsługi magazynu

To propozycja dla każdej firmy, która ma przynajmniej jeden magazyn, a jego powierzchnia nie ma znaczenia - opcję dopasujesz do swoich potrzeb.

Co znajdziesz w aplikacji do obsługi magazynu? To prosty i intuicyjny w obsłudze program online, którego nie musisz instalować. Zawiera wszystkie narzędzia przydatne do optymalizacji stanów magazynowych i sprawnego zarządzania firmową logistyką. To m.in.:

  • bieżąca kontrola stanów zatowarowania,
  • nadzór nad przepływem produktów pomiędzy magazynami,
  • ustawianie progów minimalnych i maksymalnych,
  • generowanie i obsługa obowiązkowych plików JPK_Magazyn,
  • tworzenie dokumentów potrzebnych do ewidencji towarów i materiałów (np. rozchód i przychód wewnętrzny wydanie międzymagazynowe i przyjęcie międzymagazynowe),
  • dodawanie transakcji zewnętrznych i wewnętrznych.

Dużą zaletą modułu magazynowego Firmao jest automatyczne generowanie dokumentów, w tym Jednolitego Pliku Kontrolnego Magazyn, które ułatwia i przyspiesza pracę.

Jeżeli chcesz używać programu Firmao do zarządzania magazynem, musisz wykupić licencję Professional lub Enterprise.

Napisz teraz i poznaj szczegóły naszych usług informatycznych!

Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 608 611 892

Dokładnie opisz swój problem. Im więcej szczegółów podasz, tym lepiej będziemy w stanie Ci pomóc!
Czytaj więcej

Administratorem danych osobowych jest Creative Comp Sp.zo.o z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, który informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Creative Comp Sp.zo.o. w celu:

  1. odpowiedzi na zadane pytanie, podjęcia działań w celu realizacji umowy,
  2. przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez Creative Comp Sp.zo.o związanych z zadanym pytaniem,
  3. działania związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego.

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, usunięcia a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.