Potrzebujesz jednego programu do zarządzania firmą online? Sprawdź jak skorzystasz na kompleksowym oprogramowaniu dla biznesu od Firmao.
Spis treści
- Firmao – 7 rzeczy, które warto wiedzieć o programie do zarządzania firmą online
- Firmao – cennik
- Oprogramowanie dla firm od Firmao
Firmao to polska firma, która przygotowała platformę dla przedsiębiorców ze wszystkimi narzędziami niezbędnymi w zarządzaniu firmą. W Firmao znajdziesz moduły:
- do obsługi klientów (CRM),
- do fakturowania,
- do zarządzania magazynem,
- do realizacji ofert i zamówień,
- do planowania, wykonania i weryfikacji projektów/zadań,
- do serwisu sprzętu i obsługi reklamacji,
Zaleta Firmao? Elastyczność systemu - swobodnie dobierasz moduły, których potrzebujesz do prowadzenia przedsiębiorstwa. Zamiast inwestować w wiele kosztownych i rozproszonych programów, możesz mieć wszystkie funkcje w jednej aplikacji.
Kompleksowa obsługa informatyczna firm
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą
Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!
+48 608 611 892
Dzięki oprogramowaniu Firmao m.in.:
- zautomatyzujesz sprzedaż,
- zorganizujesz pracę zespołu i zrealizujesz w terminie projekty,
- będziesz sprawnie zarządzał magazynem i produkcją,
- zapewnisz odpowiednio wysoki standard relacji handlowych z klientami,
- zadbasz o sprzęt i maszyny (m.in. planujac ich serwis).
Firmao - 7 rzeczy, które warto wiedzieć o programie do zarządzania firmą online
Wiesz już czym jest Firmao, a co trzeba wiedzieć więcej o ofercie tej platformy? Oto zestaw kluczowych informacji.
- Firmao możesz przetestować przez 14 dni za darmo - zorientujesz się czy program rzeczywiście jest wszechstronny i łatwy w obsłudze. Nie musisz podawać danych karty kredytowej. W wersji demonstracyjnej dostępne są wszystkie funkcjonalności.
- Po rejestracji na Firmao.pl zyskasz natychmiast dostęp do panelu zarządzania - wybierzesz skórkę programu (jego wygląd), moduły, które Ciebie interesują (CRM, Organizacja pracy, ERP Magazyn, Sprzęt serwis), a także wpisać potrzebne informacje (np. dane Twojej firmy do faktur). W menu m.in. dodasz pracowników, którzy będą używali Firmao, dołączysz pocztę elektroniczną, wystawisz fakturę, stworzysz zadanie czy po prostu przejrzysz kalendarz.
- Program składa się z modułów do kompleksowego zarządzania firmą:
- fakturowania,
- ERP - do zarządzania produkcją i magazynami,
- ewidencji czasu pracy oraz narzędzi do realizacji projektu (przydzielanie zadań, kosztorys, nadzór na wykonaniem, diagramy Kanban i Gantt, rozliczanie projektów,
- marketingu - m.in. pozyskiwania leadów, kampanii e-mail, cold calling (VOIP), landing pages podłączonych do modułu szans sprzedaży,
- zarządzania procesami zachodzącymi w firmie: sprzedażą, realizacją zadań i projektów, możliwość definiowania reguł czyli oszczędności czasu dzięki automatyzacji pracy.
- Firmao zintegrujesz z ponad 1000 aplikacji przydatnych w życiu firmy i przedsiębiorcy - wśród nich znajdziesz Zapier, Allegro, Przelewy24, Google Analytics, Trello, Asana, Mailchimp.
- Aplikacja działa w chmurze. Co to znaczy? Twoje dane (oraz kontrahentów) przechowywane są w nowoczesnej i bezpiecznej serwerowni Amazon Web Services (AWS).
Data Center AWS posiadają, jako jedni z nielicznych na świecie, certyfikat bezpieczeństwa danych ISO 27001. Serwery mają zdublowane dyski twarde i zasilacze, kopia zapasowa na dodatkowych serwerach tworzona jest co 24 godz., a przesyłane dane klientów szyfrowane.
- Głównym rozwiązaniem proponowanym przez Firmao jest CRM czyli system do zarządzania relacjami z klientami. To narzędzie, które mogą wykorzystać m.in. małe, średnie i duże firmy, działające w modelu B2B, agencje marketingowe, przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy szkoleniowe czy też sklepy online.
- Ważnym elementem platformy jest aplikacja do wystawiania faktur online. Nie trzeba jej instalować, działa online i jest prosta w obsłudze. Możesz wystawić fakturę lub inny dokument księgowy szybko i z wykorzystaniem utworzonych baz danych klientów, towarów i usług.
Zwiększ zysk firmy optymalizując koszty!
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą
Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!
+48 608 611 892
Firmao - cennik
W Firmao znajdziesz trzy plany cenowe (za użytkownika):
- Standard:- 39 zł - rozliczenie roczne lub 51 zł - rozliczenie miesięczne,
- Professional: 59 zł - rozliczenie roczne lub 77 zł - rozliczenie miesięczne,
- Enterprise: 109 zł - rozliczenie roczne lub 142 zł - rozliczenie miesięczne,
W każdy planie dostępny jest:
- CRM - program do zarządzania relacjami z klientami,
- Integracja z pocztą e-mail,
- Faktury Vat, rachunki, paragony.
- Kalendarz, zadania, projekty,
- Raporty, wykresy,
- Oferty, zamówienia.
- Sieciowy dysk na pliki 2GB na licencję,
- Aplikacje mobilne Android, iOS,
- Przypomnienia o terminach,
- Integracja z Przelewy24,
- Bezpłatne wsparcie techniczne 8-16 pn-pt (email).
W planie Professional znajduje się dodatkowo m.in. czat, livechat, callback, edytowalne szablony dokumentów księgowych, oferty i umów, dysk na dokumenty o pojemności 10 GB, integracja z telefonią VOIP, JPK VAT, OCR do automatyzacji obsługi faktur.
W najdroższym planie - Enterprise - wśród dodatkowych funkcji jest m.in. obsługa kampanii e-mail i telefonicznych, integracje ze sklepami internetowymi oraz Allegro, systemami księgowymi, bankami, kurierami oraz obieg dokumentów i zadań, ERP czyli program do zarządzania produkcją, a także panel klienta, automatyzacje, wsparcie telefoniczne (godz. 8-16 pn-pt) oraz e-mail (24h/365). Ta wersja dostępna jest w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Wypróbuj bez obaw i zobowiązań Firmao - przez 14 dni masz dostęp do aplikacji za darmo.
Oprogramowanie dla firm od Firmao
Spójrz na trzy ważne moduły, które znajdziesz na platformie Firmao: program do fakturowania online oraz programy do obsługi klientów (CRM) i magazynu.
Firmao - program do obsługi klientów (CRM)
Dzięki CRM - Customer Relationship Management - będziesz miał uporządkowane relacje z klientami i partnerami biznesowymi, zachowasz najwyższe standardy współpracy. Program możesz obsługiwać bez instalacji z poziomu przeglądarki www lub aplikacji mobilnej.
System wykorzystasz do m.in. tworzenia baz danych firm, z którymi współpracujesz (dane są przechowywane w chmurze i dostępne w każdej chwili), obsługi sprzedaży (w tym archiwizacja wszystkich informacji związanych z całym procesem), automatyzacji systemów księgowych i magazynowych.
CRM Firmao wyposażony jest w moduły księgowe, które usprawnią szybkie wystawianie faktur oraz księgowanie bieżących wydatków i kosztów. System zintegrowano z pocztą elektroniczną - każdy dokument szybko dostarczysz kontrahentowi.
Kolejny atut CRM Firmao to możliwość dobrania modułów, które są Ci potrzebne, np. do prowadzenia magazynu. Szybka i sprawna wysyłka towarów jest jednym z najważniejszych elementów dobrych relacji handlowych z klientami.
Firmao - prosty program do fakturowania
Jeden z najbardziej niezbędnych i najczęściej stosowanych narzędzi w codziennym funkcjonowaniu firmy. Papierowe faktury odchodzą do lamusa, a większość firm używa teraz programów do dokumentów księgowych online. Cenione są aplikacje proste i intuicyjne i taka właśnie jest propozycja Firmao.
Łatwe wystawianie i wyszukiwanie faktur oraz innych dokumentów księgowych (w tym faktur VAT online), integracja z różnymi programami księgowymi, korzystanie z bazy sprzedawanych produktów i usług - to wszystko znajduje się w aplikacji Firmao.
Kompleksowa obsługa IT – Sprawdź korzyści dla Twojej firmy
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą
Chcesz z nami porozmawiać? Zadzwoń do nas!
+48 608 611 892
Jako użytkownik będziesz mógł m.in.:
- tworzyć własne szablony faktur, ofert oraz zamówień,
- dodać indywidualną stawkę VAT,
- ustawić własną numerację faktur,
- importować cennik dostawców,
- wydrukować na dokumencie swoje logo,
- wystawić fakturę w wybranym języku i walucie,
- wystawić wezwanie do zapłaty,
- ustawić automatyczne tworzenie faktur,
- drukować paragony po konfiguracji drukarki fiskalnej.
Firmao - program do obsługi magazynu
To propozycja dla każdej firmy, która ma przynajmniej jeden magazyn, a jego powierzchnia nie ma znaczenia - opcję dopasujesz do swoich potrzeb.
Co znajdziesz w aplikacji do obsługi magazynu? To prosty i intuicyjny w obsłudze program online, którego nie musisz instalować. Zawiera wszystkie narzędzia przydatne do optymalizacji stanów magazynowych i sprawnego zarządzania firmową logistyką. To m.in.:
- bieżąca kontrola stanów zatowarowania,
- nadzór nad przepływem produktów pomiędzy magazynami,
- ustawianie progów minimalnych i maksymalnych,
- generowanie i obsługa obowiązkowych plików JPK_Magazyn,
- tworzenie dokumentów potrzebnych do ewidencji towarów i materiałów (np. rozchód i przychód wewnętrzny wydanie międzymagazynowe i przyjęcie międzymagazynowe),
- dodawanie transakcji zewnętrznych i wewnętrznych.
Dużą zaletą modułu magazynowego Firmao jest automatyczne generowanie dokumentów, w tym Jednolitego Pliku Kontrolnego Magazyn, które ułatwia i przyspiesza pracę.
Jeżeli chcesz używać programu Firmao do zarządzania magazynem, musisz wykupić licencję Professional lub Enterprise.
Napisz teraz i poznaj szczegóły naszych usług informatycznych!
Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 608 611 892